Šiaulių rajono turizmo ir verslo informacijos centro įstaigos logotipas. Logotipas buvo kuriamas atsižvelgiant į įstaigos veiklos pobūdį, kuris apima dvi sritis: turizmą (turizmo informacijos teikimas, vietinio ir atvykstamojo turizmo vykdymas ir plėtra, kultūros paveldo įveiklinimas, turizmo produktų pasiūlos kūrimas) ir verslą (verslo informacijos teikimas, inovatyvaus verslo ir verslo plėtros skatinimas, konsultacinės, mokymų bei techninės / institucinės pagalbos teikimas).
Logotipą sukūrė Dariaus Linkevičiaus reklamos firma „Galinė stotis“.
Kuriant logotipą, buvo panaudotos grafinės priemonės skirtos atspindėti įvairiapusį įstaigos veiklos pobūdį. Ženklo meninė idėja grindžiama informacinių ikonų, kurios būna gausiai naudojamos turistinėse schemose, stilizacija. Ženklas sudarytas iš dviejų dalių – dekoratyviosios ir informacinės.
Dekoratyvi dalis yra stilizuotų 4 piktogramų kompozicija. Kiekviena piktograma simbolizuoja svarbiausias informacinio centro veiklos sritis – kryžių kalnas/religinė, architektūra/ istoriniai amatai, gamta/verslas. Šie simboliai papildyti spalvomis, kurios simbolizuoja keturis pradus - oras, ugnis, žemė, vanduo. Informacinė dalis yra sudaryta iš pilno pavadinimo ir unikalaus trumpinio IC. Ženklo komponavimo principai yra paprasti ir universalūs.