Seminaras

SPALIO 2 d. 10:00 val. smulkaus ir vidutinio verslo atstovams organizuojamas nuotolinis seminaras  „Nauji dokumentų valdymo reikalavimai privačiam sektoriui. Rengimas, tvarkymas ir apskaita. Pakeitimai ir aktualijos nuo 2020-06-30” .

Seminarą ves Filologijos ir Teisės mokslų magistrė Rasa Grigonienė.

Seminaras NEMOKAMAS.

Būtina registracija. Registruojantis nurodyti el.pašto adresą, į kurį bus atsiųsta seminaro prisijungimo nuoroda.

Seminaras vyks per ZOOM programą.

 

SEMINARO TEMA

  1.   Dokumentų rengimas: procesų ir procedūrų supaprastinimas.
  • Dokumentų valdymo tendencijos ir naujovės;
  • Teisės aktų pakeitimai, jų taikymo galimybės (pakeistos Nevalstybinių organizacijų ir privačių juridinių asmenų dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklės);
  • Dokumentų rengimo pakeitimai ir aktualijos;
  • Elektroniniai, garso dokumentai, įrašai. Jų administravimas, iškylančios rizikos;
  • Procesų ir procedūrų supaprastinimo poreikis.
  1. Dokumentų apyvarta ir archyvavimas:
  • Efektyvus dokumentų derinimas, pasirašymas, registravimas, supažindinimas, užduočių skyrimas, vykdymas, vykdymo kontrolė, siuntimas ir kt;
  • Komunikacijos galimybės tarp atskirų vienos įstaigos skyrių (buhalterijos, administracijos, personalo sk. ir kt.);
  • Dokumentų sisteminimo į bylas pokyčiai;
  • Popierinių dokumentų skaitmenizavimo ir originalų naikinimo galimybės;
  • Dokumentų archyvavimas (tvarkymas, perdavimas į archyvą, saugojimo reikalavimai);
  • Bylų saugojimo terminai.

 

Šio seminaro metu lektorė išsamiai pristatys visus aktualiausius dokumentų valdymo pakeitimus nevalstybinėms organizacijos ir privatiems juridiniams asmenims.

Comments are closed.